PROGRAM KSIĘGOWY dla samodzielnych księgowych. Kompletny, szybki i sprawdzony przez tysiące księgowych takich jak TY!

Zdalny Pulpit

Wsparcie poprzez zdalny pulpit dostępne jest dla posiadaczy aktualnego abonamentu. Wsparcie to świadczone jest przy wykorzystaniu programu TeamViewer, który umożliwia bezpieczne połączenie z komputerem użytkownika i współpracę, tak jakby nasz konsultant siedział tuż obok. 

Wykorzystanie tego kanału wsparcia znacznie ułatwia i skraca czas potrzebny na udzielenie pomocy.

Wsparcie e-mail

Wsparcie e-mail dostępne jest dla wszystkich użytkowników programu i osób zainteresowanych jego zakupem.

W ramach bezpłatnego wsparcia - udzielamy odpowiedzi na pytania, lub sugestii dotyczących obsługi programu.

Czas odpowiedzi zwykle wynosi od kilku do kilkunastu minut. W niektórych przypadkach 1 dzień roboczy.

Artykuły techniczne

Strona programu zawiera szereg artykułów, dotyczących najczęściej pojawiających się kwestii i pytań zadawanych przez użytkowników.
Artykuły te dostępne są dla wszystkich bezpłatnie, jednak część z nich może wymagać rejestracji w serwisie.

Standardowe i rozszerzone wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne - kupując program OGNIK Premium możecie Państwo wybrać jeden z dwóch wariantów wsparcia technicznego:

1. Standardowe (wliczone w cenę licencji) - dostęp do artykułów technicznych i podręcznika obsługi programu OGNIK Premium zawartych na naszej stronie internetowej + roczne wsparcie e-mail + 60 dni wsparcia telefonicznego i on-line (zdalny pulpit),

2. Rozszerzone (za dopłatą) - dostęp do artykułów technicznych i podręcznika obsługi programu OGNIK Premium zawartych na naszej stronie internetowej + roczne wsparcie e-mail + wsparcie telefoniczne i on-line (zdalny pulpit) przedłużone do daty końca wykupionych aktualizacji.