Standardowe i rozszerzone wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne - kupując program OGNIK Premium możecie Państwo wybrać jeden z dwóch wariantów wsparcia technicznego:

1. Standardowe (wliczone w cenę licencji) - dostęp do artykułów technicznych i podręcznika obsługi programu OGNIK Premium zawartych na naszej stronie internetowej + roczne wsparcie e-mail + 60 dni wsparcia telefonicznego i on-line (zdalny pulpit),

2. Rozszerzone (za dopłatą) - dostęp do artykułów technicznych i podręcznika obsługi programu OGNIK Premium zawartych na naszej stronie internetowej + roczne wsparcie e-mail + wsparcie telefoniczne i on-line (zdalny pulpit) przedłużone do daty końca wykupionych aktualizacji.

Wsparcie e-mail

Wsparcie e-mail dostępne jest dla wszystkich użytkowników programu i osób zainteresowanych jego zakupem.

W ramach bezpłatnego wsparcia - udzielamy odpowiedzi na pytania, lub sugestii dotyczących obsługi programu.

Czas odpowiedzi zwykle wynosi od kilku do kilkunastu minut. W niektórych przypadkach 1 dzień roboczy.

Artykuły techniczne

Strona programu zawiera szereg artykułów, dotyczących najczęściej pojawiających się kwestii i pytań zadawanych przez użytkowników.
Artykuły te dostępne są dla wszystkich bezpłatnie, jednak część z nich może wymagać rejestracji w serwisie.

Zdalny Pulpit

Wsparcie poprzez zdalny pulpit dostępne jest dla posiadaczy aktualnego abonamentu. Wsparcie to świadczone jest przy wykorzystaniu programu TeamViewer, który umożliwia bezpieczne połączenie z komputerem użytkownika i współpracę, tak jakby nasz konsultant siedział tuż obok. 

Wykorzystanie tego kanału wsparcia znacznie ułatwia i skraca czas potrzebny na udzielenie pomocy.