PROGRAM KSIĘGOWY dla samodzielnych księgowych. Kompletny, szybki i sprawdzony przez tysiące księgowych takich jak TY!

Krok 8. Określ serie dokumentów, których będziesz używał księgując dokumenty stowarzyszenia

W zależności od wielkości stowarzyszenia i jego specyfiki, a także od biorąc pod uwagę własne przyzwyczajenia księgowe będziecie Państwo potrzebować różnych serii dokumentów. W pierwszej kolejności musicie zapoznać się z seriami dokumentów, które oferuje program.

Otwórzcie moduł KARTOTEKI, a w nim zakładkę SERIE DOKUMENTÓW. Program wyświetli Wam listę serii dokumentów, które już znajdują się w programie.

Przyjrzyjcie się im uważnie i przeanalizujcie je czy te dostępne serie okażą się dla Was wystarczające, czy może chcecie jeszcze dodać jakieś inne.

Możecie również usunąć serie dokumentów, które uważacie za zbyteczne. Jeśli chcecie to zrobić to zróbcie to zanim wprowadzicie w ramach danej serii jakikolwiek dokument. Wtedy usunięcie serii nie będzie już możliwe.

 Jeżeli prowadzicie małe stowarzyszenie non-profit to zaproponowane przez OGNIKa serie dokumentów w zupełności Wam wystarczą. Natomiast jeśli Wasza organizacja jest nieco większa i rozbudowana (posiadacie na przykład kilka oddziałów stowarzyszenia) to musicie się zastanowić o jakie serie dokumentów rozbudować słownik.

Wszelkie działania na seriach dokumentach takie jak ich dodawanie, usuwanie i edycja są czynnościami niezwykle prostymi i intuicyjnymi, a opcje z nimi związane znajdują się w górnym Menu.

W razie jakichkolwiek problemów w tym zakresie możecie skorzystać z umieszczonego na stronie internetowej podręcznika pomocy. Informacje na temat serii dokumentów znajdziecie w tematach: SERIA DOKUMENTÓW i KARTOTEKI PROGRAMU.

Zamów rozmowę

Link do regulaminu (otwierany w nowej karcie)

Pobierz wersję demonstracyjną

Pobierz i wypróbuj OGNIKA bez żadnych zobowiązań!
Wersja instalacyjna pozwala na ocenę większości funkcji programu, po instalacji będzie pracować w trybie demonstracyjnym.
WAŻNE: trybie demonstracyjnym niektóre funkcje (w tym m.in. wydruki, wysyłka e-deklaracji, czy obsługa plików JPK) nie są aktywne.

Wersja demonstracyjna programu:  

OGNIK PREMIUM 1.7.91E (z dnia 2018-09-13)
Wersja do pracy na jednym komputerze.

Pobierz wersję E 1.7.91
Windows: 10, 8.1, 8, 7, VISTA, XP SP3* 
 OGNIK PREMIUM 1.7.91 (z dnia 2018-09-13)
Wersja programu przeznaczona do pracy w sieci komputerowej
Na pierwszym komputerze wybierz podczas instalacji opcję: Serwer. Na kolejnych: Klient
Pobierz wersję 1.7.91
Windows: 10, 8.1, 8, 7, VISTA, XP SP1* 

* Niektóre instalacje Windows XP mogą wymagać doinstalowania dodatkowych bibliotek, zalecamy korzystanie z nowszych systemów.

Częste pytania:

Czy dane, które wprowadzę w wersji demonstracyjnej zostaną po zakupie licencji ?
To zależy od Ciebie, możesz zachować swoją pracę wykonaną w wersji demo lub zacząć od nowa.

Jakie są ograniczenia wersji demonstracyjnej?
- raporty można zobaczyć na ekranie, ale nie można ich wydrukować na drukarce ani wyeksportować do pliku;
- maksymalny zakres dat dokumentów jakie można wprowadzić to 60 dni;
- nie można eksportować tabel do plików;
- niektóre funkcje są ukryte, m.in. wysyłka e-deklaracji, tworzenie pików JPK i in.
- w danej firmie można utworzyć tylko jeden rok obrotowy;

Ważna Informacja dla biur księgowych i podatkowych:
pierwsza firma zakładana w programie (np. już w wersji demo) powinna zawierać dane biura, w niej bowiem przechowywane będą dane o licencji programu.