Biuro Obsługi Klienta - Telefony

Dział Handlowy
czynny w dni robocze w godzinach 9.00-16.00

telefon: (+48) 18 20 00 171

Szanowni Państwo
Rozpoczął się sezon aktualizacji licencji co wiąże się ze znacznie większą liczbą zamówień i telefonów do działu handlowego niż zwykle. Jeśli nasze linie są zajęte - prosimy o wyrozumiałość, w takim przypadku prosimy zadać pytanie lub zamówić rozmowę korzystając z formularza poniżej, dziękujemy!

Dział Wsparcia Technicznego

- dla użytkowników posiadających aktywny abonament.

czynny w dni robocze w godzinach 9.00-15.30 -
telefon: (+48) 18 266 66 01

Zanim zadzwonisz: jeśli potrzebujesz pomocy wymagającej połączenia przez zdalny pulpit
Prosimy uruchom Moduł Wsparcia lub program TeamViewer.

(Dla usprawnienia obsługi prosimy o przygotowanie również numeru NIP lub klucza produktu)

Częste pytania:

- Aktualizacja programu na rok 2021 -> zobacz dostępne opcje aktualizacji w naszym sklepie.

- Rejestracja i aktywacja programu - instrukcja Krok po Kroku

- Awaria lub zmiana komputera - zobacz artykuł: Przenoszenie danych na inny komputer

- Nowy JPK VAT JPK_V7 (1) - tworzenie i wysyłka pliku w programie OGNIK Premium

- Problem ze sporządzeniem E-Sprawozdania? - Porady i wskazówki

Napisz do nas lub zamów rozmowę

Link do regulaminu (otwierany w nowej karcie)

Wybierz odpowiednią wersję w naszym sklepie. W zamówieniu wybierz formę płatności: Przelew a po dokonaniu płatności wyślij do nas potwierdzenie przelewu. Najszybciej jak to możliwe otrzymasz dane pozwalające na korzystanie z pełnej wersji programu.