UWAGA !!!
Ministerstwo Finansów w swoim komunikacie poinformowało o zmianie minimalnej wersji protokołu TLS na środowisku e-dokumenty. Obecnie zalecaną, minimalną i bezpieczną wersją TLS jest wersja 1.2
Powyższa zmiana może rodzić problemy z wysyłką plików JPK dla użytkowników systemów operacyjnych starszych niż Windows 10. W celu sprawnej wysyłki plików JPK prosimy o zaktualizowanie swoich systemów operacyjnych Windows.
Źródło: Link do komunikatu MF: https://www.podatki.gov.pl/komunikaty-techniczne/zmiana-minimalnej-wersji-protokolu-tls-na-srodowisku-e-dokumenty/
Szanowni Państwo
Rozpoczął się sezon aktualizacji licencji co wiąże się ze znacznie większą liczbą zamówień i telefonów do działu handlowego niż zwykle. Jeśli nasze linie są zajęte - prosimy o wyrozumiałość, w takim przypadku prosimy zadać pytanie lub zamówić rozmowę korzystając z formularza poniżej, dziękujemy!
- dla użytkowników posiadających aktywny abonament.
czynny w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 - telefon: (+48) 18 266 66 01
Zanim zadzwonisz: jeśli potrzebujesz pomocy wymagającej połączenia przez zdalny pulpit
Prosimy uruchom Moduł Wsparcia lub program TeamViewer.
(Dla usprawnienia obsługi prosimy o przygotowanie również numeru NIP lub klucza produktu)
- Aktualizacja programu na rok 2024 -> zobacz dostępne opcje aktualizacji w naszym sklepie.
- Rejestracja i aktywacja programu - instrukcja Krok po Kroku
- Awaria lub zmiana komputera - zobacz artykuł: Przenoszenie danych na inny komputer
- Nowy JPK VAT JPK_V7 - tworzenie i wysyłka pliku w programie OGNIK Premium
- Problem ze sporządzeniem E-Sprawozdania? - Porady i wskazówki