Szybkie, kompletne i sprawdzone programy do księgowości i do płac.

Napisz do nas lub zamów rozmowę

Zwróć uwagę na to, że e-mail od nas może trafić u Ciebie do SPAM-u - sprawdzaj folder SPAM lub podaj również numer telefonu.
Podanie telefonu jest dobrowolne, ale znacznie ułatwia szybki kontakt (pamiętaj, że nikomu nie przekazujemy podanych przez Ciebie danych).
Link do regulaminu (otwierany w nowej karcie)

Biuro Obsługi Klienta - Telefony

UWAGA !!!

Ministerstwo Finansów w swoim komunikacie poinformowało o zmianie minimalnej wersji protokołu TLS na środowisku e-dokumenty. Obecnie zalecaną, minimalną i bezpieczną wersją TLS jest wersja 1.2

Powyższa zmiana może rodzić problemy z wysyłką plików JPK dla użytkowników systemów operacyjnych starszych niż Windows 10. W celu sprawnej wysyłki plików JPK prosimy o zaktualizowanie swoich systemów operacyjnych Windows.

Źródło: Link do komunikatu MF: https://www.podatki.gov.pl/komunikaty-techniczne/zmiana-minimalnej-wersji-protokolu-tls-na-srodowisku-e-dokumenty/

Dział Handlowy
czynny w dni robocze w godzinach 8.00-16.00

telefon: (+48) 18 20 00 171

Szanowni Państwo
Rozpoczął się sezon aktualizacji licencji co wiąże się ze znacznie większą liczbą zamówień i telefonów do działu handlowego niż zwykle. Jeśli nasze linie są zajęte - prosimy o wyrozumiałość, w takim przypadku prosimy zadać pytanie lub zamówić rozmowę korzystając z formularza poniżej, dziękujemy!

Dział Wsparcia Technicznego

- dla użytkowników posiadających aktywny abonament.

czynny w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 -
telefon: (+48) 18 266 66 01

Zanim zadzwonisz: jeśli potrzebujesz pomocy wymagającej połączenia przez zdalny pulpit
Prosimy uruchom Moduł Wsparcia lub program TeamViewer.

(Dla usprawnienia obsługi prosimy o przygotowanie również numeru NIP lub klucza produktu)

Częste pytania:

- Aktualizacja programu na rok 2024 -> zobacz dostępne opcje aktualizacji w naszym sklepie.

- Rejestracja i aktywacja programu - instrukcja Krok po Kroku

- Awaria lub zmiana komputera - zobacz artykuł: Przenoszenie danych na inny komputer

- Nowy JPK VAT JPK_V7 - tworzenie i wysyłka pliku w programie OGNIK Premium

- Problem ze sporządzeniem E-Sprawozdania? - Porady i wskazówki

Zawarty w cenie programu OGNIK Premium abonament na aktualizacje to dostęp do wielu nowych funkcji, pojawiających się w programie każdego roku.
 
OGNIK Premium umożliwia automatyczną aktualizację programu i jego baz danych (warunkiem jest dostęp do Internetu). Wystarczy po uruchomieniu programu otworzyć zakładkę PROGRAM, a następnie wybrać opcję SPRAWDŹ CZY SĄ AKTUALIZACJĘ, a OGNIK Premium poinformuje Was o wersji programu, którą Państwo posiadacie i zaproponuje zainstalowanie aktualizacji jeśli takowe są dostępne.
 
Licencje programu są bezterminowe. Dlatego też nie musisz kupować aktualizacji ani ponosić żadnych dodatkowych opłat, jeśli nie masz potrzeby posiadania aktualniejszej wersji programu. W ramach posiadanej wersji programu kolejny okres (rok) obrotowy dodasz za darmo.
 
Zmiany w przepisach oraz wprowadzanie przez Nas nowych funkcjonalności programu, często w oparciu o uwagi zgłoszone przez Naszych klientów sprawiają, że zakup aktualizacji i posiadanie najaktualniejszej wersji programu jest sprawą wartą rozważenia. Wtedy też możecie zajrzeć do Naszego sklepu, aby zapoznać się z ofertą aktualizacji programu na kolejny okres.
 
Aktualizacje na kolejny rok podatkowy możecie wybrać spośród kilku wersji. Większość z nich zawiera oprócz aktualizacji na kolejny okres, wsparcie techniczne w razie jakichkolwiek kłopotów z obsługą programu.
 
Podczas składania zamówienia prosimy Państwa o podawanie adresów e-mail. Dzięki temu będziemy mogli przesyłać Państwu informacje o dostępnych wariantach aktualizacji programu na kolejny rok.
 
Czasami z powodu dużych zmian w przepisach zmieniamy generację programu (średnio raz na 2-4 lata). Wtedy dalsze otrzymywanie aktualizacji wymaga opłaty i wprowadzenia nowego klucza licencyjnego programu.