Ważny komunikat: Obowiązujące wzory sprawozdań finansowych dla SF za rok obrotowy zaczynający się od 01.01.2024 to schema 1.3 -  KRS nie przyjmie starszych wersji SF!

Zamów aktualizację już teraz, gdyż w czerwcu czas realizacji zamówień może się wydłużyć nawet do 7 dni!

 

Jeśli posiadasz nasz program księgowy OGNIK Premium - zamów aktualizację programu OGNIK Premium tutaj: Aktualizacja programu OGNIK Premium (zawiera także e-Sprawozdania)

lub

Jeśli posiadasz wyłącznie nasz program e-Sprawozdania Finansowe - zamów aktualizację tutaj: Aktualizacja programu e-Sprawozdania.

 Nie wiesz, którą wersję zamówić? Zadzwoń +48 18 20 00 171 lub napisz https://ognik.com.pl/kontakt

 

Napisz do nas lub zamów rozmowę

Zwróć uwagę na to, że e-mail od nas może trafić u Ciebie do SPAM-u - sprawdzaj folder SPAM lub podaj również numer telefonu.
Podanie telefonu jest dobrowolne, ale znacznie ułatwia szybki kontakt (pamiętaj, że nikomu nie przekazujemy podanych przez Ciebie danych).
Link do regulaminu (otwierany w nowej karcie)

Biuro Obsługi Klienta - Telefony

Uprzejmie informujemy, iż w dniach od 01.05.2025r (czwartek) do 04.05.2025r (niedziela) Biuro Obsługi Klienta (Dział Handlowy i Dział Wsparcia Technicznego) będzie NIECZYNNE.

Dział Handlowy

czynny w dni robocze w godzinach 8.00-16.00

telefon: (+48) 18 20 00 171

Szanowni Państwo
Rozpoczął się sezon aktualizacji licencji co wiąże się ze znacznie większą liczbą zamówień i telefonów do działu handlowego niż zwykle. Jeśli nasze linie są zajęte - prosimy o wyrozumiałość, w takim przypadku prosimy zadać pytanie lub zamówić rozmowę korzystając z formularza poniżej, dziękujemy!

Dział Wsparcia Technicznego

- dla użytkowników posiadających aktywny abonament.

czynny w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 -
telefon: (+48) 18 266 66 01

Zanim zadzwonisz: jeśli potrzebujesz pomocy wymagającej połączenia przez zdalny pulpit
Prosimy uruchom Moduł Wsparcia lub program TeamViewer.

(Dla usprawnienia obsługi prosimy o przygotowanie również numeru NIP lub klucza produktu)

Częste pytania:

- Aktualizacja programu na rok 2025 -> zobacz dostępne opcje aktualizacji w naszym sklepie.

- Rejestracja i aktywacja programu - instrukcja Krok po Kroku

- Awaria lub zmiana komputera - zobacz artykuł: Przenoszenie danych na inny komputer

- Nowy JPK VAT JPK_V7 - tworzenie i wysyłka pliku w programie OGNIK Premium

- Problem ze sporządzeniem E-Sprawozdania? - Porady i wskazówki

Wybierz odpowiednią wersję w naszym sklepie. W zamówieniu wybierz formę płatności: Przelew a po dokonaniu płatności wyślij do nas potwierdzenie przelewu. Najszybciej jak to możliwe otrzymasz dane pozwalające na korzystanie z pełnej wersji programu.