Problem: Brak możliwości drukowania z programu OGNIK jakichkolwiek zestawień i raportów.
Przyczyna: Nie przeprowadzenie procesu aktywacji programu w całości. Najprawdopodobniej użytkownik programu nie wczytał pliku aktywacyjnego.
Rozwiązanie: Należy upewnić się, że proces aktywacji programu OGNIK został przeprowadzony w całości. Aby program został w pełni aktywowany należy:
- wprowadzić do programu otrzymany od Nas KLUCZ LICENCYJNY,
- wysłać do Nas zgłoszenie aktywacyjne, a po otrzymaniu PLIKU AKTYWACYJNEGO wczytać go do programu OGNIK.
Ściągnięty na dysk program OGNIK Premium pracuje w wersji DEMO, po wpisaniu KLUCZA LICENCYJNEGO przechodzi w wersję TRIAL, a dopiero wczytanie PLIKU AKTYWACYJNEGO powoduje jego przejście do W PEŁNI AKTYWNEJ WERSJI.
Możliwość drukowania z programu raportów, zestawień i dokumentów staje się aktywna po wczytaniu PLIKU AKTYWACYJNEGO.
Aby sprawdzić w jakiej wersji znajduje się Państwa program należy:
- wybrać z lewej górnej części okna zakładkę PROGRAM, a następnie rozwinąć opcję LICENCJA I AKTYWACJA,
W wyświetlonych opcjach mogą Państwo przeczytać, i stwierdzić:
- że program pracuje w wersji DEMO i należy wprowadzić KLUCZ LICENCYJNY i wczytać PLIK AKTYWACYJNY,
- że program pracuje w wersji TRIAL i należy wczytać PLIK AKTYWACYJNY,
- że program został w pełni ZAREJESTROWANY i posiada już aktywne wszystkie funkcje w tym drukowanie.
Więcej informacji na temat aktywacji programu OGNIK Premium znajduje się w artykule dostępnym na Naszej stronie internetowej. Znajdziecie go Państwo tutaj.