Uwaga
W dniu 2025-07-18 Ministerstwo Finansów dokonało zmiany certyfikatów do obsługi (wysyłki) plików JPK VAT (struktury JPK_V7) na bramce służącej do ich przyjmowania.
Co to oznacza?
Aby wysyłać pliki JPK – podnieś program Ognik do wersji 1.8.74 – w tym celu kliknij w swoim programie w dymek aktualizacyjny. Operacja ta jest wystarczająca w przypadku użytkowników posiadających wykupione aktualizacje programu na rok 2025 (klucz 12 generacji lub wyższy).
Ponieważ dla przeprowadzenia wysyłki wymagana jest licencja programu Ognik z wykupionymi aktualizacjami na rok 2025 (klucz generacji 12. lub wyższy), jeżeli do tej pory ich nie zakupiłeś, możesz tutaj nabyć aktualizację: Przejdź do sklepu.
Szukasz wsparcia technicznego?
Zanim zadzwonisz sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, zajrzyj do naszej strefy wsparcia i na Wiki.
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się za pomocą formularza.
Możesz również zamówić rozmowę o dogodnej dla Ciebie porze.
Biuro Obsługi Klienta
Czynne w dni robocze
w godzinach 8:00 – 16:00
Dział wsparcia technicznego
Dla użytkowników posiadających aktualny abonament
(+48) 18 266 66 01
Zanim zadzwonisz
– przygotuj numer NIP lub numer klucza licencji
– jeśli potrzebujesz wsparcia zdalnego, uruchom Moduł Wsparcia/program TeamViewer – możesz go pobrać tutaj
Nasze dane teleadresowe
AUDITPLUS Sp. z o.o.
ul. Tadeusza Kościuszki 1/301
34-500 Zakopane
KRS: 0000313526
NIP: 7361675591
REGON: 120776294
Numer konta bankowego
PKO BP:
81 1020 3466 0000 9902 0068 5404
