Uwaga

W dniu 2025-07-18 Ministerstwo Finansów dokonało zmiany certyfikatów do obsługi (wysyłki) plików JPK VAT (struktury JPK_V7) na bramce służącej do ich przyjmowania. 

Co to oznacza?

Aby wysyłać pliki JPK – podnieś program Ognik do wersji 1.8.74 – w tym celu kliknij w swoim programie w dymek aktualizacyjny. Operacja ta jest wystarczająca w przypadku użytkowników posiadających wykupione aktualizacje programu na rok 2025 (klucz 12 generacji lub wyższy).

Ponieważ dla przeprowadzenia wysyłki wymagana jest licencja programu Ognik z wykupionymi aktualizacjami na rok 2025 (klucz generacji 12. lub wyższy), jeżeli do tej pory ich nie zakupiłeś, możesz tutaj nabyć aktualizację: Przejdź do sklepu.

Szukasz wsparcia technicznego?

Zanim zadzwonisz sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, zajrzyj do naszej strefy wsparcia i na Wiki.

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się za pomocą formularza.
Możesz również zamówić rozmowę o dogodnej dla Ciebie porze.

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

Dział handlowy

Masz pytania odnośnie zakupu Ognika? Zadzwoń:

(+48) 18 20 00 171

Dział wsparcia technicznego

Dla użytkowników posiadających aktualny abonament

(+48) 18 266 66 01

Zanim zadzwonisz
– przygotuj numer NIP lub numer klucza licencji
– jeśli potrzebujesz wsparcia zdalnego, uruchom Moduł Wsparcia/program TeamViewer – możesz go pobrać tutaj

Nasze dane teleadresowe

AUDITPLUS Sp. z o.o.
ul. Tadeusza Kościuszki 1/301
34-500 Zakopane

KRS: 0000313526
NIP:  7361675591
REGON:  120776294

Numer konta bankowego

PKO BP:
81 1020 3466 0000 9902 0068 5404