Dodawanie opisów księgowych

Parent Previous Next

Dodawanie opisów księgowych może odbywać się w programie na dwa sposoby.


1. Z poziomu modułu KARTOTEKI - należy wybrać moduł Kartoteki, a następnie zakładkę Opisy Księgowe w lewym Menu programu.

  Do dodania nowego opisu księgowego służy przycisk DODAJ z górnego Menu. Po jego użyciu otworzy się Nam okno:




W puste pole należy wpisać OPIS KSIĘGOWY, który chcemy dodać np: Sprzedaż Usług i nacisnąć przycisk OK w celu zapisania opisu księgowego.

Zapisany przez Nas opis doda się do listy opisów księgowych.


Przycisk ANULUJ, służy do zamknięcia okna dodawania opisu księgowego bez jego zapisania.


2. Z poziomu wprowadzanego dokumentu księgowego - w module Księga po wejściu do Bufora zapisów z górnego Menu wybieramy przycisk DODAJ celem wprowadzenia nowego dokumentu


Aby dodać opis do listy opisów księgowych należy po uzupełnieniu pola OPIS użyć przycisku " +" znajdującego się po prawej stronie tego pola. Wtedy użyty przez Nas opis

automatycznie trafi na listę opisów księgowych.



Czyszczenie listy opisów księgowych