Jeżeli program OGNIK Premium "obcina" wydruki należy:
1. W wyświetlonym oknie podglądu danego wydruku z górnego Menu wybrać opcję USTAWIENIA STRONY, a następnie w wyświetlonym okienku zmniejszyć marginesy,
2. Jeżeli to nie pomoże należy dokonać zmian w ustawieniach posiadanej drukarki,
3. Jeśli pomimo tych działań program nadal "obcina" wydruki należy przesłać na nasz mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. skan lub PDF drukowanego dokumentu, a także model drukarki i jeżeli posiadacie Państwo taką informację również wersję sterownika użytego do niej.
Problem: Brak możliwości drukowania z programu OGNIK jakichkolwiek zestawień i raportów.
Przyczyna: Nie przeprowadzenie procesu aktywacji programu w całości. Najprawdopodobniej użytkownik programu nie wczytał pliku aktywacyjnego.
Rozwiązanie: Należy upewnić się, że proces aktywacji programu OGNIK został przeprowadzony w całości. Aby program został w pełni aktywowany należy:
Czytaj więcej: Brak możliwości drukowania