Uprawnienia użytkowników

Parent Previous Next

Edycja uprawnień użytkowników odbywa się w szczegółach profilu danego użytkownika w zakładce Program po wybraniu opcji Użytkownicy i Uprawnienia.


Następnie należy wybrać danego użytkownika. Wyświetli się Nam wtedy okno edycji jego uprawnień i udostępnienia firm.




W oknie tym użytkownik może wybrać opcję EDYTUJ UPRAWNIENIA i tym samym dokonać zmian w zakresie uprawnień dla poszczególnych użytkowników programu, a także każdemu z nich udostępnić odpowiednie firmy (opcja EDYTUJ FIRMY UŻYTKOWNIKA).


Dla ułatwienia można najpierw zdefiniować uprawnienia dla grup użytkowników, a następnie nadać nowemu użytkownikowi uprawnienia z wybranej grupy.


Uwaga! Stosowanie uprawnień ma sens tylko wtedy, gdy program wymaga podczas uruchomienia podania haseł dostępu


W tym celu należy w oknie poszczególnych użytkowników zaznaczyć opcję WYMAGAJ PODANIA HASŁA PODCZAS LOGOWANIA SIĘ TEGO UŻYTKOWNIKA, a następnie ustalić każdemu użytkownikowi hasło pozwalające na skorzystanie z programu.




Należy także w Ustawieniach Globalnych programu włączyć opcje - UŻYWAJ HASEŁ UŻYTKOWNIKÓW.

Domyślnie jest ona wyłączona.

Włączenie tej opcji sprawi, że każdy użytkownik podczas uruchamiania programu musi podać swój login i hasło.

Opcja ta znajduje się w zakładce PROGRAM po wybraniu opcji USTAWIENIA GLOBALNE.

Następnie w wyświetlonym oknie należy przejść do części zatytułowanej AUTORYZACJA.



Hasła dostępu