Bardzo ważną funkcją programu jest posiadany przez niego MODUŁ WSPARCIA.
Od wersji 1.6.07 w programie zaimplementowany jest moduł wsparcia - oparty o program TeamViever w wersji 8 - pozwalający na zdalny dostęp do komputera użytkownika, za jego zgodą i pod jego nadzorem.
Połączenie za pomocą modułu jest szyfrowane, a użytkownik w każdej chwili może je zakończyć.
Dzięki niemu Nasz Konsultant jest w stanie zobaczyć pulpit Twojego komputera tak, jakby siedział tuż przy Tobie.
Połączenie to jest szyfrowane, a Ty w każdej chwili możesz je zakończyć.
Do przeprowadzenia zdalnej pomocy niezbędny jest program TeamViewer. Jest to program pozwalający na połączenie z Państwa komputerem.
Program ten instaluje się automatycznie na komputerze użytkownika wraz z instalacją programu.
Jest to udogodnienie dla użytkowników, gdyż nie muszą oni samodzielnie szukać i instalować programu TeamViewer.
Aby umożliwić Naszemu konsultantowi możliwość zdalnej pomocy należy wejść w moduł KSIĘGA i z lewego Menu wybrać zakładkę BUFOR ZAPISÓW.
Następnie z górnego Menu należy wybrać zakładkę PROGRAM, a następnie opcję URUCHOM MODUŁ WSPARCIA.
Po wyborze tej opcji wyświetli się Nam okno programu TeamViewer dla Naszego programu.
Teraz wystarczy wykonać telefon do Naszego Działu Wsparcia i podać Naszemu Konsultantowi Twój numer ID i Hasło aby mógł on połączyć się z Twoim pulpitem.