Program umożliwia filtrowanie zapisów znajdujących się na liście środków trwałych. W tym celu należy "najechać" kursorem myszy na nagłówek kolumny według której chcemy filtrować dane.
Nową funkcją programu jest możliwość filtrowania zapisów znajdujących się na liście środków trwałych w oparciu o pola uwzględniające daty (wprowadzenia, nabycia, dokumentu lub likwidacji).
Naciskając na symbol "lejka" widocznego w prawym górnym rogu nagłówka kolumny z określonym rodzajem dat, wyświetlamy listę wszystkich dostępnych dat określonego typu, znajdujących się we wprowadzonych środkach trwałych.
Możemy wybrać (zaznaczyć) te daty dla których chcemy wyświetlić zapisy z listy środków trwałych i użyć przycisku Zastosuj Filtr. Wtedy program wyświetli listę zapisów spełniających określone warunki.
Filtrować można również poprzez samodzielne wpisanie wymaganej daty poniżej nagłówka kolumny.
Wystarczy zacząć wpisywać pożądaną przez Nas datę, a program wyświetli odpowiadające jej wyniki. W przypadku kolumn o typie innym niż data można wpisywać wartość lub frazę według której chcemy dokonać filtrowania zapisów.
Należy pamiętać, że ta dodatkowa linijka poniżej nagłówka kolumny pojawi się tylko wtedy, gdy w górnym menu Środków Trwałych, w opcjach widoku, mamy zaznaczoną opcję Filtry.