Moduł pozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia w małych i średnich firmach. Pozwala na wydruk podstawowych zestawień i dokumentów dotyczących środków trwałych. Moduł zawiera standardową tabelę amortyzacyjną. Pozwala również na wygenerowanie odpisów i ich zaksięgowanie.

Środki Trwałe:

  • Dowolna ilość środków trwałych,
  • Obsługa metod: liniowej, jednorazowej i degresywnej,
  • Proste raporty OT,PT i LT,
  • Wybór grupy do której przynależeć będzie wprowadzany środek trwały,
  • Obsługa współczynników amortyzacji,
  • Obsługa ulepszeń i pogorszeń w ujęciu zarówno podatkowym jak i bilansowym,
  • Obsługa amortyzacji jednorazowej, liniowej i degresywnej,
  • Możliwość likwidacji wprowadzonego środka trwałego,
  • Funkcja kasowania naliczonych odpisów amortyzacyjnych oraz możliwość ich edycji i ponownego przeliczenia,
  • Wydruk planu amortyzacyjnego,
  • Opcje widoku umożliwiające wyświetlenie planu amortyzacyjnego w ujęciu miesięcznym, kwartalnym i rocznym,
  • Możliwość przypisania dla danego środka trwałego kont księgowych (konta środka, konta umorzenia, konta kosztów rodzajowych, konta kosztów wydziałowych),
  • Funkcja dołączenia dla środka trwałego jego zdjęcia lub skanu dokumentu,
  • Dodawanie notatek i uwag dla środków trwałych,
  • Możliwość edycji wprowadzonych środków trwałych, a także w razie potrzeby ich usunięcia,
  • Bogate opcje wydruku ? między innymi możliwość wydruku listy wprowadzonych środków trwałych, kartotek wszystkich środków trwałych lub kartoteki wybranego środka trwałego,
  • Wydruk dokumentów OT, LT i PT,
  • Eksport listy środków trwałych do pliku o formacie EXCEL, HTML, XML,
  • Wyszukiwarka środków trwałych,
  • Opcje filtrowania i grupowania środków trwałych,
  • Możliwość włączenia stopki podsumowującej informacje o wyświetlonych środkach trwałych,
  • Opcje dodatkowe pozwalające na przeładowanie danych o środkach trwałych oraz ich renumerację,
  • Okno wyświetlające szczegóły o wybranym (zaznaczonym) środku trwałym.

 

 

Tabela amortyzacyjna:

  • Automatyczne księgowanie do KH i KP,
  • Tabela analityczna ułatwiająca pracę np. nad prognozami inwestycyjnymi i finansowymi dla banku,
  • Zawiera odrębną grupę RMK - gdzie można ujmować... Tak! Koszty rozliczane w czasie! (To niestandardowe rozwiązanie powstało na życzenie użytkowników i mocno ułatwia im pracę),
  • Możliwość ewidencjowania i księgowania odpisów amortyzacyjnych i rozliczeń międzyokresowych kosztów (RMK),
  • Możliwość naliczania dla wprowadzanego środka trwałego wspólnych lub odrębnych odpisów amortyzacji bilansowej i podatkowej,
  • Możliwość wydrukowania tabeli amortyzacyjnej lub jej zapisania do pliku PDF,
  • Eksport tabeli amortyzacyjnej do pliku o formacie EXCEL, HTML, XML lub TXT,
  • Opcja Księguj pozwalająca na automatyczne przeniesienie odpisów amortyzacyjnych naliczonych za dany okres w tabeli amortyzacyjnej do bufora zapisów,
  • Wyświetlenie tabeli amortyzacyjnej odrębnie dla amortyzacji podatkowej i bilansowej,
  • Opcje widoku pozwalające na włączenie filtrowania, grupowania oraz stopek w tabeli amortyzacyjnej,
  • ?Grzebyk? pozwalający na błyskawiczne przełączanie się pomiędzy kolejnymi okresami w tabeli amortyzacyjnej.

 

 

Tabela przestawna ? służąca do przedstawienia danych o wprowadzonych środkach trwałych w bardziej zaawansowany sposób oraz pozwalająca na wielowymiarową analizę tych danych:

  • Wydruk tabeli przestawnej,
  • Eksport tabeli przestawnej do plików EXCEL, HTML i XML,
  • Wyświetlenie danych w tabeli przestawnej w ujęciu miesięcznym lub rocznym,
  • Rozbudowane opcje widoku pozwalające na wyświetlenie danych o środkach trwałych w sposób pożądany przez użytkownika programu,
  • Filtrowanie, grupowanie, sumowanie danych z tabeli przestawnej.

 

 

Moduł Wyposażenie:

  • Nieograniczona ilość elementów wyposażenia,
  • Możliwość renumeracji wyposażenia pod dacie wprowadzania,
  • Możliwość wprowadzania wyposażenia,
  • Opcja pozwalająca na załączenie skanu zdjęcia lub dokumentu dla dodawanego elementu wyposażenia,
  • Edycja wybranych elementów wyposażenia, a także możliwość ich usunięcia,
  • Wydruk ewidencji wyposażenia i możliwość jej zapisu do pliku PDF,
  • Eksport ewidencji do pliku EXCEL, HTML lub XML,
  • Wyszukiwarka elementów wyposażenia znajdujących się na liście,
  • Rozbudowane opcje widoku listy wyposażenia ? filtry, grupowanie, stopki oraz dopasowywanie szerokości listy do rozmiarów okna,
  • Okno szczegółów dla wybranych elementów wyposażenia,
  • Możliwość dostosowania indywidualnego widoku okna dla użytkownika.