PROGRAM KSIĘGOWY dla samodzielnych księgowych. Kompletny, szybki i sprawdzony przez tysiące księgowych takich jak TY!

OGNIK Premium BIURO Księgowe: 25 firm 2 stanowiska - edycja 2018 - Promocja Świąteczna

OGNIK PREMIUM 25 dla BIUR Księgowych - Księga Handlowa + Księga Podatkowa + Środki Trwałe + Faktury Mini + Odsetki + 5 generacja programu OGNIK Premium z możliwością obsługi kolejnych wersji Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK), połączeniem z bazą REGON i hurtową kontrolą numerów VAT w systemie VIES.
Cena podstawowa z VAT 1299,00 zł
Cena sprzedaży 999,00 zł
Cena sprzedaży bez VAT 812,20 zł
Wsparcie techniczne
Liczba jednoczesnych użytkowników (stanowisk)
Opis

OGNIK PREMIUM 25 dla BIUR Księgowych - licencja wraz z abonamentem na aktualizacje w roku 2018.

+ moduł Księga Handlowa;
+ moduł Księga Podatkowa;
+ moduł Środki Trwałe i Wyposażenie;
+ dodatek Faktury mini z cennikiem;
+ dodatek Kalkulator odsetkowy;

+ obsługa 25 firm - jeżeli potrzebujesz większej ilości obsługiwanych podmiotów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta;
+ 1 stanowisko pracy Ciesz się Świętami - dostajesz dwa razy więcej - dodatkowe stanowisko pracy GRATIS !!! - możesz dokupić dodatkowe stanowiska korzystając z Kreatora znajdującego się powyżej;

W cenie tej licencji otrzymasz także:

+ dożywotnią licencję programu;
+ dożywotnie poprawki ewentualnych usterek programu;
+ aktualizacje do 31-12-2018;
+ standardowe wsparcie techniczne (wsparcie e-mail do dnia 31.12.2018r + 60 dni wsparcia telefonicznego i on-line) - jeżeli chcesz rozszerzyć wsparcie techniczne skorzystaj z Kreatora znajdującego się powyżej;
+ podręcznik pdf i on-line;
+ przy zakupie tej licencji otrzymujecie Państwo program OGNIK Premium 5 generacji umożliwiający obsługę kolejnych wersji Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK), połączenie z bazą REGON i hurtową kontrolę numerów VAT w systemie VIES.

+ PREZENT!!! - ATRAKCYJNY DYSK USB GRATIS

Jeżeli potrzebujesz innej konfiguracji programu OGNIK Premium, dostosowanej do indywidualnych potrzeb skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta

Krótki opis modułów programu:

Moduł Księga Handlowa - najważniejsze informacje:

Moduł służy do prowadzenia ksiąg handlowych. Zawiera potrzebne zestawienia, deklaracje, raporty i sprawozdania finansowe wymagane przez przepisy w postaci zgodnej z ustawą o rachunkowości. Zawiera wbudowany plan kont i ustawienia oraz unikatowy mechanizm szablonów księgowych pozwalający na zaksięgowanie pojedynczej faktury nawet w 15 sekund. Wiele rozwiązań w programie powstało na życzenie użytkowników, jak np. raport kasowy oparty o zapisy, możliwość klonowania dokumentów i setki innych funkcji.

Więcej


Księga Podatkowa: Skrócony opis modułu:

Moduł Księga Podatkowa służy do prowadzenia Księgi Przychodów i Rozchodów w małych i średnich firmach.
Zawiera niezbędne zestawienia i deklaracje, pozwala na księgowanie na bardzo prostych zasadach lub szczegółowe rozbudowanie księgi.
Zawiera opcje dotyczące korekty kosztów i VAT. Pozwala na księgowanie rozliczeń dotyczących transakcji unijnych czy zakupu paliwa w jednym dokumencie.
Zawiera też bufor zapisów co umożliwia wprowadzanie poprawek przed ostatecznym zaksięgowaniem dokumentów.

Więcej


Środki Trwałe - skrócony opis modułu

Moduł pozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia w małych i średnich firmach. Pozwala na wydruk podstawowych zestawień i dokumentów dotyczących środków trwałych. Moduł zawiera standardową tabelę amortyzacyjną. Pozwala również na wygenerowanie odpisów i ich zaksięgowanie.

Więcej


Dodatek Faktury mini - Skrócony opis:

Moduł Faktury mini jest bardzo prostym dodatkiem umożliwiającym wystawianie faktur w oparciu o cennik towarów i usług.
Po wystawieniu faktury, możliwe jest (dzięki integracji modułu z Księgą) jej zaksięgowanie.

Możliwa jest również edycja dotychczas wystawionych faktur, a także ich automatyczny podgląd i wydruk tuż po wystawieniu.

Więcej


Dodatek Odsetki - Skrócony opis:

Już nie musisz korzystać z dodatkowego programu do liczenia odsetek ani budować skomplikowanych formuł w EXCELU.
Dodatek ODSETKI służy do samodzielnego wyliczenia wielkości odsetek do zapłaty. Umożliwia on również ich edycję, dodawanie i usuwanie.

Więcej


Sekcja - Sprawozdania - Skrócony opis:

Program OGNIK zawiera predefiniowane wzory sprawozdań finansowych, zgodnych z wymogami ustawy o rachunkowości. W miarę potrzeb i zmian w przepisach kolejne wersje programu zawierają aktualnie wymagane ustawowo wersje sprawozdań finansowych.

Sekcja Sprawozdania jest integralną częścią modułu Księga Handlowa i nie jest on dostępny oddzielnie.

Więcej


Sekcja Kartoteki: Skrócony opis:

Sekcja KARTOTEKI dostępna jest wraz z każdym innym modułem programu.

Kartoteki zawarte w programie mają na celu usprawnienie Państwa pracy w OGNIKu. Program umożliwia obsługę kartotek terytorialnych (słownik wszystkich miejscowości w kraju), jak również kartotek użytkowników programu, urzędów skarbowych, walut, stawek VAT, sposobów płatności, opisów księgowych, kontrahentów, serii dokumentów, itp. Wszystkie z dostępnych w programie kartotek są w pełni edytowalne i pozwalają na dodawanie do nich nowych elementów (pozycji), jak również na edycję i usunięcie elementów znajdujących się w kartotekach.

Więcej


Analiza zapisów: Skrócony opis modułu:

Moduł Analizy zapisów umożliwia tworzenie bardziej zaawansowanych raportów, zestawień i analiz. Posiada również możliwość przedstawienia tych raportów w postaci wykresów.

Analizy zawierają tabelę przestawną, która stanowi rozbudowaną opcję analityki wprowadzonych danych księgowych.


Sekcja Archiwizacja - Skrócony opis:

Moduł Archiwizacji danych dostępny jest wraz z każdym innym modułem programu.

Umożliwia on wykonanie archiwalnej wersji bazy danych, którą użytkownik może w przyszłości wczytać np. w przypadku awarii komputera.

Więcej


Program pozwala na jednoczesną pracę wielu osób w ramach danej firmy i danego roku obrotowego.

Wybrane funkcje dotyczące pracy w sieci:

  • Stabilny i wydajny serwer danych Firebird SQL 2.5.1;
  • Zautomatyzowana instalacja stanowisk w sieci -> automatyczne wyszukiwanie i konfiguracja połączenia z serwerem.
  • Możliwość uruchomienia programu więcej niż raz na tym samym stanowisku.
  • Liczba stanowisk w licencji oznacza liczbę jednoczesnych połączeń z serwerem - natomiast program może być zainstalowany na większej liczbie stanowisk.

Wybrane funkcje wspólne dla wszystkich modułów:

  • Możliwość wprowadzenia danych ze starszych lat,
  • Widoki i wygląd programu zapamiętywane dla każdego operatora z osobna,
  • Eksport większości tabel do Excela(xls) oraz html, xml i txt,
  • Automatyczna aktualizacja programu i bazy danych,
  • Wbudowany klucz serwisowy,
  • Ochrona dostępu do programu i poszczególnych modułów,
  • Wbudowana archiwizacja danych,

Wsparcie techniczne - kupując program OGNIK Premium możecie Państwo wybrać jeden z dwóch wariantów wsparcia technicznego:

1. Standardowe (wliczone w cenę licencji) - dostęp do artykułów technicznych i podręcznika obsługi programu OGNIK Premium zawartych na naszej stronie internetowej + wsparcie e-mail do dnia 31.12.2018r + 60 dni wsparcia telefonicznego i on-line (zdalny pulpit),

2. Rozszerzone (za dopłatą) - dostęp do artykułów technicznych i podręcznika obsługi programu OGNIK Premium zawartych na naszej stronie internetowej + wsparcie e-mail do dnia 31.12.2018r + wsparcie telefoniczne i on-line (zdalny pulpit) przedłużone do daty końca wykupionych aktualizacji.